Statler & Waldorf
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gang i siden....

2 deltagere

Go down

Gang i siden.... Empty Gang i siden....

Indlæg af Stickshifter Søn 25 Aug 2013, 12:12

Nu er der så meget liv i selve mekanikken at næste trin må være at folk inviterer flere nye "passende" brugere, hvor af jeg vist allerede har skaffet den første kan jeg se! cheers 

Der er på forhånd ingen ambitioner med siden, eller en nøje udtænkt retning på hvor den skal henad, det er op til de evt brugere der dukker op og som synes det er sjovt at være her. Men mon ikke det kunne blive en sund blanding af ren fis og ballade samt tung teknik snak?








Ps. Finder folk fejl eller øv ting er det bare at råbe højt, så forsøges det rettet efter bedste manglende evner, hvis det ellers er muligt.
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af John Lør 25 Aug 2018, 10:03

Så gik der lige 5 år, fra du startede denne side og kan man ikke godt sige, lidt for sjov og lidt som et forsøg. Måske endda lidt som en provokation hvis man sætter det lidt på spidsen, men uagtet, så er det sgu meget godt gået.... Stickshifter Very Happy Gang i siden.... 4140651677 Gang i siden.... 4140651677

John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af Stickshifter Lør 25 Aug 2018, 12:48

Vi mangler en ydmygt bukkende Smiley kan jeg se. Gang i siden.... 4140651677 Men gammeldavs forums har vist generelt en hård tid i en fastfood verden hvor folk tilbeder "the dark side", også kaldet Facebook. Det kan i øvrigt godt være der er gået 5 år, men visse ting ændre sig åbenbart aldrig og det er min trang til at skrue og skille ad, mens vejret ellers er til at køre. Jo jo bilen holder præcis hvor den plejer ...på liften. Laughing
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af John Fre 12 Feb 2021, 12:52

Også her, hænger en af bilerne på liften og det er bare koldt, for koldt.

Så nu hvor min +20 år gamle mailadresse tilsyneladende ikke må bestå længere, med mindre jeg årligt betaler Jubii (ny norsk ejer) små 600,- , har jeg valgt at strække våben.

Så, jeg er nu i gang med at registrere mig, rundt omkring, med ny mailkonto.

Ikke nogen nem opgave- og her på sitet løb jeg ind i formuleringen, efter indtastning af ny mailadresse, som blev sendt til ny mail:

Hello,

The account owned by "John" has just changed its mail. Please validate it with the following link :

(link)

Da jeg forsøger at validere ved at trykke på linket, får jeg denne besked:

"Aktiveringsnøglen som benyttes, passer ikke til den som er gemt i vores database"

Hmm, står lidt på bar bund nu! Nogle forslag?





John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af Stickshifter Fre 12 Feb 2021, 13:59

Hvis der er noget jeg ikke er stiv i så er det er sådan noget EDB halløj. Der er et fint support forum til de her Forumotion forums, men det meste derinde er lidt sort snak for mig. Men hvis jeg kikker ind på dine bruger oplysninger som administrator, ser det ud til at jeg kan ændre din mail adresse. Hvis du sender den nye som privat besked vil jeg prøve det. Virker det ikke retter jeg det bare tilbage til det gamle igen.

Edit ...det er i øvrigt en Gmail addresse som står inde på din bruger profil.
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af John Fre 12 Feb 2021, 14:14

Stickshifter skrev:Hvis der er noget jeg ikke er stiv i så er det er sådan noget EDB halløj. Der er et fint support forum til de her Forumotion forums, men det meste derinde er lidt sort snak for mig. Men hvis jeg kikker ind på dine bruger oplysninger som administrator, ser det ud til at jeg kan ændre din mail adresse. Hvis du sender den nye som privat besked vil jeg prøve det. Virker det ikke retter jeg det bare tilbage til det gamle igen.  

Edit ...det er i øvrigt en Gmail addresse som står inde på din bruger profil.

Mærkeligt, for når jeg åbner min profil, står den, nu gamle mailadresse (65mustang$email.dk) der stadig.

Har forsøgt med den nye Gmail og hvis det er den du ser, må noget jo være lykkedes Smile

Det kan godt være at vi ikke er de skarpeste til dette hersens IT gøgl, men hvad betyder det, hvis du kan nøjes med et stift blik, for at få det til at fungere Gang i siden.... 4140651677 Very Happy

Prøver at se hvad der sker, hvis jeg logger ud og efterfølgende ind igen.
........................................................................................................................................................................................................

Det skete der så ikke så meget ved, stadig den gamle mailadresse - og (Topic Reply Notification) tilgår stadig den gamle adresse.
John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af Stickshifter Fre 12 Feb 2021, 14:25

Spørgsmålet er om det måske er noget cookie halløj i din ende af ledningen der driller, så nogle gamle oplysninger stadigt bliver brugt, i stedet for nye opdaterede når din pc/phone viser siden?
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af John Fre 12 Feb 2021, 14:36

Stickshifter skrev:Spørgsmålet er om det måske er noget cookie halløj i din ende af ledningen der driller, så nogle gamle oplysninger stadigt bliver brugt, i stedet for nye opdaterede når din pc/phone viser siden?

Det bliver sgu da mere og mere mystisk.

Notifications modtager jeg på 65mustang (snart lukkede konto) og admin har lige sendt til min primære konto (gammel gmail konto).

Jeg roder lidt videre med det, måske lykkedes det på et tidspunkt Smile

...........................................................................................................................................................................................................

3. gang var lykkens gang. Tak for kampen og videre til de næste sites..... Very Happy Very Happy
John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Gang i siden.... Empty Sv: Gang i siden....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum