Statler & Waldorf
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

C4 cruise-o-matic Har jeg et problem??

2 deltagere

Go down

C4 cruise-o-matic Har jeg et problem?? Empty C4 cruise-o-matic Har jeg et problem??

Indlæg af Rene Andersen Tors 18 Sep 2014, 08:27

Nu har jeg jo fået den her fine motor i bilen, som bare går super godt.
I går var jeg så ude at trille en tur, og på en øde vej, fik den så lige noget at leve af. Fra 1 til 2 gear skifter den lyn hurtigt, men fra 2 til 3 skifter den ikke hurtigt.
Det er ligesom den går ud af gear og så i gear igen. jeg kan se på omdrejningstælleren at omdrejninger stiger, og falder når det sker.
Ved normal fart er der ingen ting at mærke.

Hvad kan det være? Som i nok ved har jeg monteret shift kit i den. jeg syntes ikke der var noget med den anden motor. Der er nok olie på, det blev også efterfyldt på værkstedet.
Er det et justerings problem, eller er gearkassen bare ved at være slidt ned?
Rene Andersen
Rene Andersen

Antal indlæg : 231
Join date : 25/08/13
Age : 49
Geografisk sted : Djursland

Tilbage til toppen Go down

C4 cruise-o-matic Har jeg et problem?? Empty Sv: C4 cruise-o-matic Har jeg et problem??

Indlæg af King of Bracket Tors 18 Sep 2014, 12:43

Hvis dine bremsebånd er justeret og du kører på type F... så er det nok ikke atypisk at problemet viser sig nu hvor du putter noget mere moment i den med din nye motor... i sin tid da min gamle C4 gav efter var det fordi jeg fik monteret spær i bagtøjet - det ekstra bid fra start var det der gjorde udslaget til at den begyndte at "slippe" som du beskriver, min gjorde det bare i 1'ste.

Nye koblingsplader og bremsebånd på ønskesedlen til jul Smile
King of Bracket
King of Bracket

Antal indlæg : 381
Join date : 26/08/13

Tilbage til toppen Go down

C4 cruise-o-matic Har jeg et problem?? Empty Sv: C4 cruise-o-matic Har jeg et problem??

Indlæg af Rene Andersen Tors 18 Sep 2014, 16:26

damn den ønske seddel til jul er ved at være lang Shocked

Jeg skal jo have noget gjort ved det. Er det af med kassen, og i ny med nye stumper? Er der andet man skal gøre når man er i gang?


Edit: kan en justering bremsebånende løse noget af det?
Rene Andersen
Rene Andersen

Antal indlæg : 231
Join date : 25/08/13
Age : 49
Geografisk sted : Djursland

Tilbage til toppen Go down

C4 cruise-o-matic Har jeg et problem?? Empty Sv: C4 cruise-o-matic Har jeg et problem??

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum