MCD - farvel og tak

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

MCD - farvel og tak

Indlæg by King of Bracket on Ons 07 jan 2015, 11:30

Så fik "Vi" vist aflivet den gode gamle mcd hjemmeside... vi blev simpelthen for aktive derinde! Evil or Very Mad

Tror faktisk jeg fik æren af at skrive det sidste indlæg cheers min opfordring til oprettelse af en støtteforening til bevarelse af hjemmesiden i Renés tråd, blev nok for meget for den topstyrende top i MCD Cool

R.I.P. og samtidig et farvel til "det nye" MCD fra #322... jeg havde Mustang længe før jeg meldte mig ind i MCD og garanteret osse rigtig længe efter... nu vil jeg stille mig tilbage i det mørke hjørne af garagen igen og blive endnu mere sær og gammel Razz  -  heldigvis har vi S&W hvor I andre er lige så sære! Laughing
King of Bracket

Antal indlæg : 371

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: MCD - farvel og tak

Indlæg by Rene Andersen on Ons 07 jan 2015, 13:49

Ja der døde den vist Sad Æren må jeg nok tage for det sidste indlæg, da jeg lige nåde at svare på dit indlæg Razz
Det gik ellers godt her til sidst med humoristiske indlæg, så som at Nemesis var sat til salg Cool
Jeg bliver dog i MCD, da vi har fået mange venner igennem mustang verdnen, og vil gerne deltage i arrangementerne.

Men godt vi S&W for her er da gang i den. Også med tekniske tråde hvor jeg er sat helt af scratch
Rene Andersen

Antal indlæg : 231
Geografisk sted : Djursland

Vis brugerens profil

Indlæg by King of Bracket on Ons 07 jan 2015, 14:22

Rene Andersen skrev:Æren må jeg nok tage for det sidste indlæg, da jeg lige nåde at svare på dit indlæg Razz

DAMN!!! bounce Razz
King of Bracket

Antal indlæg : 371

Vis brugerens profil

Indlæg by Stickshifter on Ons 07 jan 2015, 16:11

Hmm.. funderede ellers på at oprette en sidste tråd. Har i øvrigt også truet mig selv med at ville kontakte andre tidligere aktive MCD'ere som er blevet helt stille. De skal da have tilbudet om at møde andre "sære" her ovre i hjørnet af baglokalet. Det her er jo på ingen måde bestemt til at skulle være en lille lukket klub hvor der kun må tales om bestemte emner. Har bare ikke fået sparket mig selv i gang.

Nå men så må vi jo spille den molodi, jeg ellers havde tænkt at starte den sidste Old-MCD tråd med. En blues med titlen "blackest day" er vel ikk helt upassende? Sad

Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 962
Geografisk sted : Vestjylland

Vis brugerens profil http://daekspark.danskforum.net

Indlæg by Rene Andersen on Ons 07 jan 2015, 18:48

Stickshifter skrev:Hmm.. funderede ellers på at oprette en sidste tråd. Har i øvrigt også truet mig selv med at ville kontakte andre tidligere aktive MCD'ere som er blevet helt stille. De skal da have tilbudet om at møde andre "sære" her ovre i hjørnet af baglokalet. Det her er jo på ingen måde bestemt til at skulle være en lille lukket klub hvor der kun må tales om bestemte emner. Har bare ikke fået sparket mig selv i gang.

Nu kender jeg ikke optagelses kravet til siden her, men kunne da nok finde et MCD medlem eller to der ville sætte pris på den info der er her på siden. Den ene er Bernd#2519 fra Silkeborg nyt medlem i MCD og også aktiv MCD`er men har samtidigt set lyset i det "gamle performance" Han er i gang med at undersøge hvordan man gør en original standard 1967 14" fælg bredere, simpelthen fordi han godt kan lide standard looket, men med et tvist.
Og hvad med JFK racing?
Rene Andersen

Antal indlæg : 231
Geografisk sted : Djursland

Vis brugerens profil

Indlæg by Stickshifter on Ons 07 jan 2015, 19:57

Rene Andersen skrev:Nu kender jeg ikke optagelses kravet til siden her, men kunne da nok finde et MCD medlem eller to der ville sætte pris på den info der er her på siden.

Har ikk' hørt om at vi har nogle særlige krav...... jo måske at man godt må være lidt sær?  Very Happy  Men har ikke selv råbt så højt om S&W da det fra starten helst ikke skulle opfattes som opstarten af en konkurrent til MCD. Modsat er det vel egentlig hyggeligt nok at siden er lidt anonym og "gemt", så vi selv har lidt styr på hvem vi sparker dæk med? Så det står dig helt frit at invitere andre du mener vil passe ind i "klikken". ...og de behøver ikke at være autoriserede Mustang tosser.

I øvrigt hvis noget ikke skulle vide det, så har vi med dette forum fået hvad der er betalt for.... 0,- det er et gratis forum som man "låner". Dvs jeg har ingen magt over siden og den kunne sådan set teoretisk være forduftet i morgen. Samtidigt er det designet/tilpasset på 1 time af en der absolut intet ved om sådan noget (mig!) Men på den bagrund synes jeg nu selv det fungere helt fornuftigt. jocolor
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 962
Geografisk sted : Vestjylland

Vis brugerens profil http://daekspark.danskforum.net

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen