Besked -spam

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Besked -spam

Indlæg by John on Søn 18 jan 2015, 23:04

[img][/img]

Har i andre også sådan en beskedbox på skærmen.

Går ud fra at det er noget spam og derfor lader det ligge.....

Formoder ligeledes at pm'er bliver vist oppe i Inbox'en , hvor der står ingen beskeder, når man holder musen ind over.

John

Antal indlæg : 467
Geografisk sted : Sydsjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Besked -spam

Indlæg by Stickshifter on Man 19 jan 2015, 15:50

Den store røde box er da placeret i reklamefeltet hvor der er skiftende reklamer, så det er en reklame for et eller andet og ikk spam. På min computer er der samme sted lige nu en Silvan reklame, for div uundværlige ting jeg altid har manglet. Very Happy

Men bortset fra det er det vel dette begrænsede reklamefelt der betaler vores gratis brug af dette forum. sunny
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 927
Geografisk sted : Vestjylland

Vis brugerens profil http://daekspark.danskforum.net

Indlæg by Rene Andersen on Man 19 jan 2015, 16:09

Og jeg har en for Pilot kuglepenne Shocked

Og hvis det er det der skal til for at siden køre så lad endelig de reklamer køre.

og så får adminstrator lige en for siden her. og faktisk også til i andre for at dele ud af jeres viden, der er eddermame fed læsning herinde
Rene Andersen

Antal indlæg : 231
Geografisk sted : Djursland

Vis brugerens profil

Indlæg by John on Man 19 jan 2015, 16:37

Jeg er helt med på at der findes et reklamefelt og det har jeg selvfølgelig ingen problemer med.

Det pudsige var bare, at jeg umiddelbart efter et par PM'er begyndte at modtage
disse " You Have message" i forskellige form, og det stod på hele søndagen hver gang jeg var på siden.

Det mindede på ingen måde som en reklame. I dag er de væk og der popper kun de sædvanlige reklamer op, ganske som de plejer Very Happy
John

Vis brugerens profil

Indlæg by King of Bracket on Man 19 jan 2015, 18:55

På min er der lige nu en Sportmaster reklame, hvilket siger mig at jeg med garanti ikke er den eneste bruger af denne ipad Razz
King of Bracket

Antal indlæg : 368

Vis brugerens profil

Indlæg by Stickshifter on Man 19 jan 2015, 20:53

King of Bracket skrev:På min er der lige nu en Sportmaster reklame, hvilket siger mig at jeg med garanti ikke er den eneste bruger af denne ipad Razz

...så var det da godt det ikke var reklamer for en datingside! Suspect ... Very Happy

Mht spam går jeg (naivt) ud fra der er fornuftigt bevogtning af motorrummet, da vi er under en stor paraply af forums fordelt ud over mange lande. Hvor det hele, af hvad jeg kan lure, styres og ejes af et større internet-it foretagne med base i Frankrig.
Stickshifter
Admin

Indlæg by King of Bracket on Tirs 08 sep 2015, 08:41

Det er svært at sætte fingeren på hvad der afholder mig fra at klikke på dette link... skal Twisted Evil , skal ikke ?!  Neutral Razz

King of Bracket

Vis brugerens profil

Indlæg by John on Tirs 08 sep 2015, 21:11

Jeg installerede AdBlock og har siden ikke set en eneste reklame eller andet der ligner.

Den virker bare på alt, incl. nyhedsmedierne - og så er den instelleret på 20 sek

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=da
John

Vis brugerens profil

Indlæg by King of Bracket on Tirs 10 maj 2016, 09:31

Hvaaa er det bare mig eller er de reklamer blevet rigeligt nærgående? - ved mine seneste to indlæg i dag, er jeg nærmest blevet overfaldet af UniBet og lignende som helt uprovokeret går fra banneret øverst til at bogstaveligt overtage hele mit browservindue, UDEN at jeg har trykket på bannerreklamen, så forummet her forsvinder og man kan ikke bare gå tilbage til forum'et på tilbageknappen, men må lukke browservinduet ned og starte forfra - dårlig stil! Mad
King of Bracket

Vis brugerens profil

Indlæg by Stickshifter on Tirs 10 maj 2016, 10:50

King of Bracket skrev:Hvaaa er det bare mig eller er de reklamer blevet rigeligt nærgående? -
Det er ikke bare dig kan jeg se (efter at have stoppet min reklamefjerner på browseren). Men tvivler på den er autoriseret, mon ikke det er noget vores nyeste medlem har medbragt. Han dukkede op for et par dage siden og har mig et noget mistænkeligt brugernavn: AntonGirdlesto .....  Jeg må lige have taget et kik på det.
Stickshifter
Admin

Indlæg by Stickshifter on Tirs 10 maj 2016, 11:36

Var lige hurtigt forbi supportsiden for de her gratis forums og kan se vi ikke er de eneste med dette problem. Altså at browseren automatisk omdirigeres til en uautoriseret reklameside.
Stickshifter
Admin

Indlæg by Stickshifter on Lør 14 maj 2016, 14:37

Nu har jeg meldt til supportforum siden at vores forum også er blevet ramt af "hacker"reklamerne der automatisk sender brugerne væk fra siden. Så må vi håbe at listen efterhånden bliver så lang at problemet bliver opprioritetet i bunken hos deres fejlretter-ansvarlige softwaremand. geek
Stickshifter
Admin

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen