Statler & Waldorf
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu med egen søgefunktion på siden

3 deltagere

Go down

Nu med egen søgefunktion på siden Empty Nu med egen søgefunktion på siden

Indlæg af Stickshifter Søn 29 Mar 2015, 12:50

Med snart 1400 indlæg på siden (jo jo Nu med egen søgefunktion på siden 4140651677 ), var det vel ikke spor for tidligt med en brugbar søgefunktion? Så nu er en google-special blevet indbygget i på forumets forside. Om der så skal tweakes med detaljerne og det evt flyttes til anden placering  må jeg kikke på efterfølgende. Men det virker tilsyneladende ..sagde manden der så igen fik rodet med noget han ellers ikke aner en dyt om. Cool
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Nu med egen søgefunktion på siden Empty Sv: Nu med egen søgefunktion på siden

Indlæg af Rene Andersen Man 30 Mar 2015, 08:32

Stickshifter skrev:Med snart 1400 indlæg på siden (jo jo Nu med egen søgefunktion på siden 4140651677 ), var det vel ikke spor for tidligt med en brugbar søgefunktion? Så nu er en google-special blevet indbygget i på forumets forside. Om der så skal tweakes med detaljerne og det evt flyttes til anden placering  må jeg kikke på efterfølgende. Men det virker tilsyneladende ..sagde manden der så igen fik rodet med noget han ellers ikke aner en dyt om. Cool


Og den virker fint Nu med egen søgefunktion på siden 4140651677 Tak for det Nu med egen søgefunktion på siden 4140651677
Rene Andersen
Rene Andersen

Antal indlæg : 231
Join date : 25/08/13
Age : 49
Geografisk sted : Djursland

Tilbage til toppen Go down

Nu med egen søgefunktion på siden Empty Sv: Nu med egen søgefunktion på siden

Indlæg af John Man 30 Mar 2015, 12:16

Stickshifter skrev:Med snart 1400 indlæg på siden (jo jo Nu med egen søgefunktion på siden 4140651677 ), var det vel ikke spor for tidligt med en brugbar søgefunktion? Så nu er en google-special blevet indbygget i på forumets forside. Om der så skal tweakes med detaljerne og det evt flyttes til anden placering  må jeg kikke på efterfølgende. Men det virker tilsyneladende ..sagde manden der så igen fik rodet med noget han ellers ikke aner en dyt om. Cool

Faktisk ikke mere end få dage siden, at jeg forsøgte at lede efter noget information i en af trådende - og i den forbindelse blev jeg lidt ærgerlig over at man ikke kunne søge, for som du selv er inde på, så er der efterhånden ikke så få indlæg at vælge imellem.

Om det er for tidligt eller sent, med denne nye fantastiske funktion, eller bare spot on - her vælger jeg det sidste og ved du hvad, det virker bare Nu med egen søgefunktion på siden 4140651677 tak for det Very Happy

John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nu med egen søgefunktion på siden Empty Sv: Nu med egen søgefunktion på siden

Indlæg af Stickshifter Man 30 Mar 2015, 12:32

John skrev: ... at jeg forsøgte at lede efter noget information i en af trådende -
Ja det ligner faktisk at den måde søgningen virker på her, er specielt velegnet til netop at genfinde ting man kan mindes at have læst. Hvilket jo er et lidt anderledes behov end hvis man søger ud i helt ukendt område. Vil straks sige at det i dette tilfælde, nok mere er et resultat af held end forstand! Very Happy
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Nu med egen søgefunktion på siden Empty Sv: Nu med egen søgefunktion på siden

Indlæg af John Man 30 Mar 2015, 14:30

Stickshifter skrev: Vil straks sige at det i dette tilfælde, nok mere er et resultat af held end forstand! Very Happy

Det kan du sige, men omvendt, så er det meget klogt at søge heldet...... Nu med egen søgefunktion på siden 4140651677 Very Happy Very Happy

Tilbage har jeg et enkelt spørgsmål, som ikke lige vedrøre søgefunktionen, men mere en observans jeg har gjort.

Dit svar er kommet "Yesterday at 10:32 pm" og det giver jo ingen mening. Har du et bud på hvorfor jeg har dateringer som er helt ude i skoven?

Noget jeg evt. selv kan gøre?  Smile .........

Edit: Ja, det er der og jeg har nu selv redigeret i mine tidszoner..... hvor svært kan det være... dumme dumme mig Very Happy Very Happy
John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Nu med egen søgefunktion på siden Empty Sv: Nu med egen søgefunktion på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum