Statler & Waldorf
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Goodwood 2014

3 deltagere

Go down

Goodwood 2014 Empty Goodwood 2014

Indlæg af John Tors 08 Jan 2015, 21:09

Okay, så røg den gamle MCD side så helt ud, måske for nogle, helt ud i glemselen. For mit eget vedkommende og som jeg kan forstå på jer andre, en lidt vemodig opdagelse.

Vemodigt er det også at læse, at King of Bracket nu truer med at grave sig ned i et sort hjørne, godt nok stadig i garagen, men men, ikke helt optimalt.


Så, for lige at få lidt optimisme tilbage, smider jeg lige et par billeder fra en uforglemmelig tur til Goodwood - sep 2014.


Anders Nannerup var vært og derfor i sagens natur mere i focus end andre, men der skulle alligevel være lidt for enhver smag i denne buket af billeder.

Der er tæt på 1000 billeder, så man kan sætte afspilleren til at skifte billede en gang pr. sek. hvis 3 sekunder er for lang tid.


http://picasaweb.google.com/106425876083734932835/GoodwoodRevival2014#slideshow/6059752731855752722
John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Goodwood 2014 Empty Sv: Goodwood 2014

Indlæg af Rene Andersen Fre 09 Jan 2015, 08:24

Nøøøj det er lækre billeder, super på sådan en regnfuld fredag.

Las os håber at når solen kommer drem igen, at King of bracket også kikker ud Very Happy

Ang. race, er der nogen af jer, der skal til Jyllandsringen til sommer, det arrangement, som Hans#877 står for?
Overvejer og høre Hans om der er flere pladser tilbage, den hvide skulle gerne være spændt op til lir til foråret cheers
Rene Andersen
Rene Andersen

Antal indlæg : 231
Join date : 25/08/13
Age : 49
Geografisk sted : Djursland

Tilbage til toppen Go down

Goodwood 2014 Empty Sv: Goodwood 2014

Indlæg af King of Bracket Fre 09 Jan 2015, 11:55

Jamen jamen rolig venner, det er skam et rigtig hyggeligt hjørne jeg har i garagen geek desuden skal Charlotte nok finde mig hvis jeg er "usynlig" for længe  queen ... og praktisk medlem af MCD eller ej er jo desuden osse primært bare en sindstilstand i mit hoved da jeg ikke har været aktiv i forumet i meget lang tid. Den gamle hjemmeside var sidste bindeled til det jeg kalder det gode gamle mcd, det "nye" MCD hverken ligner eller lugter af noget af det der oprindeligt fik mig til at melde mig ind.

Men ikke mere MCD snak!, det her er S&W og vandvittigt lækkert med de tusind billeder John!! cheers og alt tilgivet med overvægten af Anders 65'er - som inkarneret 64-66 sedanracer fan er den jo noget af det lækreste man kan hvile øjnene på, den er bare rigtig i alle vinkler og detaljer - at han nu vil sælge den syntes jo fuldstændig uforståeligt... hvis man altså ikke kender Anders bom


Sidst rettet af King of Bracket Fre 09 Jan 2015, 14:26, rettet 1 gang
King of Bracket
King of Bracket

Antal indlæg : 381
Join date : 26/08/13

Tilbage til toppen Go down

Goodwood 2014 Empty Sv: Goodwood 2014

Indlæg af King of Bracket Fre 09 Jan 2015, 12:17

Rene Andersen skrev:Ang. race, er der nogen af jer, der skal til Jyllandsringen til sommer, det arrangement, som Hans#877 står for?

Ja nu er det jo ikke et MCD støttet arrangement (hvilket igen er helt uforståeligt og i skarp kontrast til de gode gamle dage med Nannerup ved styrepinden - så slut, jeg lovede ikke mere brok!! bounce ) så jeg skal da ud og heppe på min ynglingsracerbil - Gerber-Payne Mustangen king ... angående selv at køre så blev jeg aldrig klog på det støj halløj, i sommers larmede halvdelen af bilerne mere end min, og man sagde derude at det ikke var et problem, men efterfølgende skrev Hans at støjen VAR et problem ?? scratch
Men nåede slet ikke at forske mere i det da alle startpladser var besat på meget kort tid... har så hørt rygter om at Viaretro pønser på at arrangere en ren klassisk trackday, hvilket osse lyder interessant!
King of Bracket
King of Bracket

Antal indlæg : 381
Join date : 26/08/13

Tilbage til toppen Go down

Goodwood 2014 Empty Sv: Goodwood 2014

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum