Export brace og monte carlo bar
4 deltagere
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Export brace og monte carlo bar
Når man ser hvordan transport af biler over vandet normalvis foregik i 60'erne, kunne man godt få den tanke at Mustangernes export forstærkninger måske ikke som myten siger var begrundet i vores dårligere veje, men måske nærmere chancen for en
ublid landing under skibs på- og aflæsning. Muligvis kunne Falcon fronten jo have været lige svagelig nok konstrueret til noget der belastningsmæssigt vel let kunne svare til et mindre flyvehop.
Det her billede er f.eks fra Long beach i 60'erne.
Her er vi i England.
Ps. ideen bliver dog desværre lidt modsagt af at de hollandsk byggede Mustangs havde export brace.
ublid landing under skibs på- og aflæsning. Muligvis kunne Falcon fronten jo have været lige svagelig nok konstrueret til noget der belastningsmæssigt vel let kunne svare til et mindre flyvehop.
Det her billede er f.eks fra Long beach i 60'erne.
Her er vi i England.
Ps. ideen bliver dog desværre lidt modsagt af at de hollandsk byggede Mustangs havde export brace.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|