Statler & Waldorf
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA

2 deltagere

Go down

Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA Empty Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA

Indlæg af John Fre 02 Sep 2016, 18:54

Jeg har jo før oplevet meget hurtig levering fra USA og hver gang har det altid været DHL som har forestået fragten.

Denne her gang, ingen undtagelse, igen DHL, som inden for 36 timer afleverede en pakke på min arbejdsplads.

I det hele taget er det bare opmuntrende, når noget går bedre end forventet og i dette hersens tilfælde, sad jeg tirsdag aften og forsøgte mig på McMaster-carr's hjemmeside. Et firma jeg ikke har købt fra før, men kun har hørt godt om, når det drejer sig om skruer og dimser i alle tænkelige størrelser.

Jeg skulle bruge nogle forskellige setskruer og det var nærmest en leg at finde rundt på deres hjemmeside. Dele blev lagt i kurven og som ny kunde/bruger, skulle jeg så indtaste nogle enkelte personlige oplysninger, samt en leveringsadresse.

Én time senere, var det sendt Shocked Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA 4140651677 og jeg fik link til tracking af af DHL.

Eneste spørgsmål der står tilbage er: Gad vide hvornår de trækker betalingen fra min konto Question


Den hurtige levring har så også betydet, at jeg allerede har kunne lege lidt med dimserne Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA 4140651677 Very Happy

[img]Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA 241v19i[/img]

[img]Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA 4qhoiv[/img]

[img]Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA 2h4l2j9[/img]

John
John

Antal indlæg : 563
Join date : 24/08/13
Geografisk sted : Sydsjælland

Tilbage til toppen Go down

Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA Empty Sv: Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA

Indlæg af Stickshifter Lør 03 Sep 2016, 18:30

Se det er jo forbrugeroplysning i sin fineste form. Hurtigere end sin egen skygge... dele fra USA 4140651677 ....og lige dingenot butikker er jo nærmest uundværlige i rigtige mænds liv.  Very Happy
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum