Statler & Waldorf
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

RideTech Street Grip undervogn.

Go down

RideTech Street Grip undervogn. Empty RideTech Street Grip undervogn.

Indlæg af Stickshifter Søn 01 Nov 2015, 14:40

RideTech har opfundet nogle helt nye afstemte og "komplette" undervogns opgraderingssæt, hvor der til foråret efter planen også kommer et kit til de gamle Mustangs. Her er tilsyneladende mere focus på funktion end bling bling faktoren. Progressive skruefjedre, super lette komposite bladfjedre, justerbare støddæmpere, bærekugler der ændre geometrien osv.... Jeg synes det ser rigtigt spændende ud. RideTech Street Grip undervogn. 4140651677

De der RideTech støddæmpere har jeg i øvrigt luret på tidligere, da de har justeringsknappen i modsat ende af normalt. Hvilket betyder at man på en Mustang vil kunne justere både for og bag uden at skulle under bilen og uden brug af værktøj. Er det fikst eller hva'?  Very Happy

RideTech Street Grip undervogn. Street10

Der lavet en lille række reklamevideoer til de nyt sæt og den her fører videre til andre afsnit om tanken bag de enkelte dele disse sæt består af.

Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

RideTech Street Grip undervogn. Empty Sv: RideTech Street Grip undervogn.

Indlæg af Stickshifter Søn 08 Nov 2015, 10:55

Når vi  nu er i den verden, ser Dynacorns billige heavy-duty bærearme interessante ud. Dem er der ikke megen snak om på nettet, muligvis fordi de ikke er blå eller en anden fræk farve.  Very Happy  Forstærkning i nederste arm havde næppe taget skade at et par enkelte ekstra svejseklatter. Men min hjerne har tendens til ophedning når jeg forsøger at udtænke hvilke for- og bagdele der er ved den type bøsning i øverste bærearm. Hm.. jeg synes den er lidt svær?

RideTech Street Grip undervogn. Hddyna10
Stickshifter
Stickshifter
Admin

Antal indlæg : 1410
Join date : 23/08/13
Age : 56
Geografisk sted : Vestjylland

https://daekspark.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum